Tuesday, November 24, 2009

Peluang Menjadi Usahawan.




~KHAS Staf Kerajaan & Berkanun (angkasa). Juga sesiapa yang telah memiliki Premium Beautiful & BioAura. Kami buka 'Peluang menjadi usahawan' mewakili area masing-masing. Produk 1) Premium Beautiful-untuk perempuan(isteri) & 2) BioAura -sistem penapis/rawatan air- untuk lelaki(suami). Market tersangat luas-dunia tanpa sempadan-via internet.

~Taklimat/Training/Kursus sedang hangat diadakan seluruh negeri sekarang berpusat di Pusat Latihan Usahawan Haio kami. Seat TERHAD dan penuh setiap kali diadakan. Jangan ketinggalan. Sila tempah seat anda sekarang.

~Lumayan RM300-RM1,000-atau lebih setiap hari (wow!!!!) -tanpa berpeluh/keluar rumah, hanya memakai kain batek,seluar pendek, singlet. (Homebased).Anda Boleh Melakukan Biz anda ini dari rumah untuk menghasilkan pendapatan yang sangat lumayan ini.

~Anda akan diberikan laman web anda sendiri dan mula berniaga melalui internet secepat yang boleh. Mudah amat mudah.

~Keutamaan diberikan kepada STAF -KERAJAAN, BADAN BERKANUN @ ANGKASA. Juga sesiapa yang telah memakai Premium Beautiful dan BioAura.
Sila hantar butiran dibawah secepat mungkin. Siapa cepat dia dapat. Jadilah yang TERAWAL.

Usahawan Baru Kami-TERKINI-Anda tentu mahu juga mencuba bukan?


MNoraini Ali
-Jabatan Pendidikan (Tapah, Perak)
"Walaupun saya lemah komputer lemah internet, dengan latihan
dan bimbingan yang diberi saya dapat melakukannya. MUDAH!
Hanya di lakukan dari rumah, duit masyuk je :)!!".


MHaslinda Mat Arof
-Jabatan Perundangan (JB, Johor)
"Yey! Cheque bulan pertama saya join-dekat RM4ribu!!".


CLyana
-Jabatan Pendididkan(Kulim, Kedah)
"Saya baru join 3 minggu, pendapatan saya dekat
RM7ribu dah".


BNoraini Kariah
-Swasta(JB, Johor)
"Saya boleh join w'pun saya swasta, hairannya w'pun saya
sangat buzy di office, saya masih mampu menjana pendapatan
LUMAYAN!!".


ASITI RAHAYU ABD RAHIM
-Jabatan UITM (Shah Alam, Selangor)
"Hanya masa minimum, smart biz, pendapatan terkumpul masa baru
join dah dekat rm15ribu!!".


MAZNOR HANNAH
-Jabatan Pendidikan(Perlis)
"Biz yang mudah,baru seminggu join dah dah dapat cheque dah
dekat RM4ribu!!".


MAida Safia
-Jabatan Pendidikan(KL)
"Biz yang sangat sesuai dengan saya. Pendapatan saya gitu-gitu
je dah rm5ribu. Memang membantu kewangan saya yang bergaji rendah ni".






1) Sms to emma hotline now 019-3540855. sms nama/hp/jabatan/area/tex'web'. 1 sms bernilai 10sen tapi boleh merubah kewangan anda.






2) Berminat bukan? Send email now. Hanya 1 Email FREE yang akan merobah hidup anda 360'.

Your name
Your email address
Your contact no.
Jabatan anda & Area,Negeri

Powered by Mail-Maniac, email form mailerProtected by Copyscape plagiarism checker - duplicate content and unique article detection software.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails