Friday, February 1, 2013

Peluang Menjadi Usahawan

PELUANG MENJADI USAHAWAN
 
Anda bercita-cita besar dalam perniagaan?
Sudah tentu! Kerana itulah anda menjumpai artikel ini! Tetapi, apakah yang menghalang anda daripada mencapai impian tersebut? Ayuh kita nilai keperluan untuk menjadi stokis dan usahawan yang berjaya.
 
 
  • Tidak mempunyai cukup modal?
  • Tiada pengalaman?
  • Tiada produk sendiri?
  • Tiada ijazah untuk meyakinkan pelanggan?
  • Tiada sokongan untuk bergantung harapan?
 Terlalu banyak persoalan yang menghantui fikiran kita, bukan? Dan setiap persoalan yang timbul itu akan melemahkan semangat untuk kita berjuang merebut peluang yang ada.Kadangkala terasa begitu menakutkan apabila bercerita tentang modal, jumlah stok yang perlu disimpan, pasaran, tenaga kerja dan sebagainya. Tetapi apabila kita melihat kemampuan mereka yang bermula sebagai penjual nasi lemak kemudian menjadi pengusaha restoran, kita akan rasa kagum dan irihati. Persoalannya, mampukah kita menyediakan resepi-resepi yang menarik dan digemari ramai? Mampukah kita berhujan berpanas di bawah payung semasa matahari masih belum terbit diperingkat mula sedangkan dapur di rumah masih bersepah?

Persoalan-persoalan seperti inilah yang akan melemahkan semangat di peringkat permulaan.
 
 Tiada Modal?
Ingin mulakan secara kecil-kecilan? Berniaga nasi lemak bermula dengan modal yang kecil? Berniaga burger bermula dengan modal yang kecil? Jangan terkejut apabila anda dapati perniagaan seperti itu memerlukan modal yang lebih banyak daripada yang dijangkakan.
Sebagai contoh; Perniagaan kecil seperti yang saya sebutkan di atas tadi memerlukan tempat pemasaran yang strategik. Bagaimana pula dengan payung? Meja? Pengangkutan? Bahan mentah? Permit?
Dan paling malang sekali bila anda berniaga tanpa permit. Risiko disaman atau dirampas oleh pihak berkuasa tempatan. Atau kerosakan jualan yang tidak laku. Segalanya akan menjadi kos-kos luarjangka yang membebankan.
Berapa ribu ringgit yang sanggup anda pertaruhkan?
 
 Bermula dengan modal diri (diri yg nak) mampu menjadi usahawan?Mengapa tidak? Anda hanya perlu RM50.00 untuk mendaftar keahlian melalui Rangkaian kami dan anda sudah bergelar sebagai pengedar produk Syarikat HaiO !
Masih ragu lagi untuk mencari pasaran? Kami berikan anda lamanweb/Fan Pages promosi secara PERCUMA*  untuk memudahkan anda membuat promosi tanpa perlu keluar dari rumah! 

Hanya dengan RM50.00 yang pertama.
Tidak cukup lagi? Kami berikan anda alamat emel secara percuma untuk memudahkan anda menghubungi teman-teman anda! Emel hebat seperti 

Hanya dengan RM50.00 yang pertama.
Apa yang anda perlu lakukan ialah mencari sebanyak mana ahli bawahan anda (downline) dan mula menjana pendapatan melalui bonus penajaan tanpa modal!
Selebihnya anda akan memperolehi tips dan panduan bagaimana untuk memajukan diri anda sebagai bonus kami kepada ahli.
 
 Ingin Menjadi Usahawan Haio?
tidak perlukan banyak modal, ruang ataupun tenaga kerja.
  • Boleh buka booth dimana2 shj. Anda hanya perlukan kawasan sekitar 3 kaki x 2 kaki di tepi dinding bilik anda untuk menempatkan stok.
  • Anda hanya perlu bercerita dengan kawan-kawan bahawa anda adalah seorang usahawan. Sekiranya kawan anda juga seorang ahli dari rangkaian yang jauh, anda boleh menawarkan kepada mereka khidmat bekalan dengan hanya mengutip perbezaan(margin) di antara ahli dan stokis sedangkan BV masih lagi milik upline kawan anda.
  • kami membuka peluang kepada anda untuk menjadi seorang usahawan dengan modal terendah yang sukar ditolak dan tawaran-tawaran menarik untuk tempoh terhad. (Sila rujuk pada pendaftaran ahli untuk tawaran modal terbaru).
     
 Tiada pengalaman?
hampir tidak memerlukan pengalaman. Apa yang ada perlukan hanya semangat dan kerjasama dengan ahli-ahli dari rangkaian anda. Tidak banyak produk yang perlu disimpankira atau stok yang melambak yang menjadikan tugas anda semakin mudah.
Apa yang perlu anda lakukan ialah menyimpan stok, jual pada ahli atau pelanggan terus dan mengira baki stok!

Kami mengadakan BIZ Preview & biz class mingguan, pengenalan untuk anda supaya lebih memahami produk-produk hebat & cara menjalankannya.
 
 anda tidak memerlukan anda mempunyai produk anda sendiri. Produk HaiO merupakan produk yang mendapat pengiktirafan dunia dan anda hanya perlu mengedarkannya kepada ahli dan/atau pengguna.Anda tidak perlu lagi bersusah-payah untuk mendapat pengsijilan halal atau kelulusan AJL. Anda tidak perlu mempunyai kilang yang ada kelulusan atau permit kerana Haio adalah PRODUK YANG SAH!
 
 Tiada Sijil Kelayakan?
Menjadi usahawan haio tidak memerlukan ijazah, diploma dan sebagainya. Anda boleh maju dengan usaha dan ketabahan anda sehingga ke taraf Jutawan (Crown Diamond Manager= Group sales rm2juta!) walaupun anda hanya berkelulusan sekolah rendah!
Plan Pemasarannya begitu mudah untuk difahami. Kenaikan pangkat dan tambahan insentif akan melonjakkan kesungguhan anda. Malahan peluang kenaikan pangkatnya juga adalah mudah sekiranya anda dibimbing dengan betul.
 
 sokongan untuk anda . Kami akan sentiasa memantau kemajuan ahli dan membantu untuk memajukan perkembangan perniagaan anda. Kami bukan sahaja membantu anda mendapatkan downline tetapi juga mengawasi aktiviti anda. ANDA KOMIT KAMI BERI bimbingan. Adil bukan?
 
 Jangan tunggu dan lihat lagi!
Jangan rasa ragu!
Jangan rasa rendah diri!
Jangan lupa menyertai KAMI.

fOR FAST RESPONSE sms: ke 019-354.0855

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails